خانه وبلاگ وسایل کنترل آلودگی هوا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



وسایل کنترل آلودگی هوا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

وسایل کنترل آلودگی هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع وسایل کنترل آلودگی هوا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات اهمیت کنترل آلودگی هوا-تجهیزات آزمایشگاه آلودگی هوا-الودگی هوا چیست-عوامل آلودگی هوا-آلودگی هوا و کنترل آن-روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-دانلود کتاب روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-روش های کنترل آلودگی هوا که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

وسایل کنترل آلودگی هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع اهمیت کنترل آلودگی هوا-تجهیزات آزمایشگاه آلودگی هوا-الودگی هوا چیست-عوامل آلودگی هوا-آلودگی هوا و کنترل آن-روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-دانلود کتاب روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-روش های کنترل آلودگی هوا خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع وسایل کنترل آلودگی هوا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

وسایل کنترل آلودگی هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع وسایل کنترل آلودگی هوا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت کنترل آلودگی هوا-تجهیزات آزمایشگاه آلودگی هوا-الودگی هوا چیست-عوامل آلودگی هوا-آلودگی هوا و کنترل آن-روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-دانلود کتاب روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-روش های کنترل آلودگی هوا با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از وسایل کنترل آلودگی هوا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

وسایل کنترل آلودگی هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  وسایل کنترل آلودگی هوا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی اهمیت کنترل آلودگی هوا-تجهیزات آزمایشگاه آلودگی هوا-الودگی هوا چیست-عوامل آلودگی هوا-آلودگی هوا و کنترل آن-روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-دانلود کتاب روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-روش های کنترل آلودگی هوا توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

آلودگي هواعبارت است از حضور مواد نامطلوب در هوا به مقداري كه بتواند اثرات مضر ايجاد كند. به عبارتي هرگاه هر نوع ماده گازي، بخار، مايع، جامد، تشعشع پرتوزا و غير پرتوزا و يا مجموعه تركيبي از آنها كه در هواي آزاد پخش و باعث آلودگي هوا و يا ايجاد بوهاي نامطبوع نمايد از قبيل دود، دوده، ذرات معلق، اكسيدهاي گوگرد، اكسيدهاي ازت، مونواكسيدكربن، اكسيد كننده ها، هيدروكربنها، اسيدها، آمونياك و غيره گفته شود كه هوا آلوده است و اين آلودگي هوا مي تواند مضر به حال انسان، حيوان، گياه و يا آثار و ابنيه باشد. در چنيني شرايطي بايد كوشيد كه اين وضعيت ناخواسته را در راستاي استانداردهاي زيست محيطي در را بطه با آن تغيير داده و به حد مجاز رسانيد.

منابع عمده آلوده کننده هوا در صنایع نفت و گاز : - گاز های آروماتیک / - بخار ات و گرد و غبار خروجی از بالای برج   / - گازهای خروجی از دودکش ها شامل NH3 ، SOX ، NOX ، O2 ، CO2 ،CO  / 

 

برخي  راه هاي كاهش آلودگي هواعبارتنداز: - ارتقاء تكنولوژي خودروها جهت بهبود وضعيت انتشارآلاينده ها / - بهبودكيفيت سوخت مصرفي خودروها وكارخانجات / - استفاده ازحمل و نقل عمومي مناسب جهت كاهش استفاده از خودروي شخصي / - از رده خارج نمودن خودروهاي فرسوده / - گسترش و بهبود معاينه فني خودروها درشهر / - مديريت مناسب ترافيك شهرها / - استفاده ازتكنولوژي هاي كنترل كاهش آلودگي هوا درصنايع آلاينده / - گسترش سيستم پايش مستمر در واحدهاي صنعتي بزرگ وشهرها / - اطلاع رساني و افزايش آگاهي هاي مردم

ناک اوت درام  knock out drum )):

ناک اوت درام ها با کم کردن سرعت گاز ها توسط افت فشار و نیروی گرانش کار جداسازی ذرات معلق و مایعات را از درون گازها انجام می دهند و گازها را بعبارتی برای ورود به بو سوز  آماده می کنند.این نوع جدا کننده ها بیشتر برای جداسازی فازی جریاناتی با نسبت گاز به مایع بالا   مناسب هستند .

اسکرابر زباله سوز:

اسکرابر یا ناک اوت درام نوعی از فیلتر است که وظیفه پاکسازی گاز از ذرات معلق درون آن را دارد. این مخازن برای فلیتر جریانی که نسبت گاز به مایع زیاد است طراحی می شوند. اسکرابرها در حقیقت نوعی سپراتور عمودی اند که یک صفحه مشبک به نام Demister در ورودی آن ها استفاده می شود و همچنین نیاز به حجم بزرگ و یا خاص تعبیه شده برای جمع آوری مایع ندارند، یکی از مزیت این فیلترها این است که فضای کمتری را روی فونداسیون اشغال می کند.

اسکرابرها به طور استاندارد از جنس کربن استیل ساخته می شوند اما طبق درخواست مشتری و براساس طراحی، ساخت از متریال های دیگر امکان پذیر است. اسکرابرها بر اساس میزان آلودگی، درخواست مشتری و….. می تواند در انواع مختلف با cyclone،Mist extractor و المنت و یا ترکیبی از آن ها ساخته شود. در نوع سایکلون با استفاده از نیروی گریز از مرکز و بر اساس اختلاف چگالی ذرات جامد و مایع از گاز جدا می شود و قطعه متحرکی نیز ندارد. نوع عملکرد آن به این صورت است که گاز از یک نازل در محفظه بالای فیلتر که شامل تعداد زیادی سایکلون های موازی است وارد می شود و سپس با استفاده از نیروی گریز از مرکز و در اثر برخورد جریان به سایکلون ها ذرات جامد و مایع از گاز جدا شده و به محفظه پا یینی منتقل می شود و گاز عاری از آلودگی نیز با تغییر جهت به سمت بالا رانده شده و از نازل بالای مخزن خارج می شود.

در این نوع اسکرابرها که به صورت چند مرحله عمل می کند در کی مرحله با ورود گاز و برخورد به پره ها یا سایلکون با استفاده ازنیروی گریز از مرکز و جاذبه مقدار زیادی از حجم مایع و ذرات جامد گاز جدا می شود که بدین ترتیب باعث ایجاد کمترین افت فشار و افزایش عمر کارکرد فیلتر المنت ها که در محفظه بعدی مخزن قرار داده شده می گردد زیرا این به معنی افزایش قابل توجه در مدت زمان تعویض المنت هاست. در مرحله بعدی با عبور جریان از داخل المنت ها و یا اطراف آنها باعث پاکسازی کامل گاز از ذرات جامد شده و بدین ترتیب گاز بدون ناخالصی وارد مسیر فرآیند می شود.

اندازه گیری و کاهش آلاینده های اتمسفری : واحد های صنعتی نفتی در جهت رفع آلاینده های اتمسفری باید کلیه نقاط نشر آلاینده های اتمسفری را مورد پایش و مونیتورینگ قرار دهند . / روش های کاهش انتشار آلاینده های اتمسفری : 1- به حداقل رسیاندن میران نشت مواد آلی فرار از واشر ها ، پمپ ها، فلنج ها و دیگر تجهیزات با استفاده از چفت و بست های مکانیکی . / 2- کاهش اتلاف از مخازن ذخیره، خطوط انتقال تولیدات و دیگر سطوح فرایندی به وسیله اتخاذ متدهایی مانند سیستم بازیافت بخار و چفت و بست های دو برابر برای سقف های شناور تانک ها . / 3- بازیافت کاتالیزورها وکاهش انتشار ذرات / 4- استفاده کم از برنرشعله های NOX ) )برای کاهش انتشار NOX ها / 5- بهینه کردن مصرف سوخت / 6- در بعضی موارد مواد آلی نمی توانندبازیافت شوند با انتقال آنها به فلرها و دیگر دستگاههای احتراق سوزانده می شوند . / 7- ایجاد فضای سبز در مجتمع واطراف آن . / آلودگی صوتی  در صنعت نفت و گاز: عمده ترین آلودگی صوتی ایجاد شده توسط صنایع  نفت و گاز صدای ناشی از کمپرسورها و صدای ناشی از فلرینگ ( سوزاندن گاز ) می باشد .

 

روشهای کنترل آلودگی صوتی : جهت کنترل آلودگی صوتی باید سه مرحله مد نظر قرار گیرد . / الف ) کاهش و کنترل صدای منبع تولید کننده / ب) کاهش و کنترل صدا در مسیر انتشار صوت / ج ) کاهش و کنترل صدا در محل دریافت صوت

از جمله راهکارهای کاهش و کنترل سروصدا عبارتند از: 1- استفاده از سدهای آکوستیکی / 2- استفاده از پوشش گیاهی / 3- استفاده از آسفالتهای متخلخل / 4- عایق بندی ساختمانها می باشد . 

جهت کنترل صدای کمپرسورها: از اتاقک آکوستیک همراه با شیشه های دو جداره استفاده می شود. دلیل استفاده از شیشه دو جداره / 1- جهت دیدن تجهیزات درون اتاقک و کنترل آن / 2- کاهش صدای ناشی از کمپرسور / جهت کنترل صدای ناشی از فلرینگ ( سوزاندن گاز )   : وقتی که گاز با فشار زیاد همراه با شعله از فلر خارج می شود صدای بسیار زیادی ایجاد می کند .

هنگامی که واحد های نفت و گاز در شرایط نرمال باشد تقریباً صدای زیادی ندارد، چون مقدار خیلی کمی از زائدات به فلر جهت سوزاندن فرستاده می شود ولی اگر واحد در شرایط SHUT DOWN )اضطراری) باشد و مجتمع نتواند خوراک را مصرف کند، خوراک با فشار زیاد به فلر جهت سوزاندن فرستاده می شود که صدای بسیار زیادی تولید می کند.

جهت کاهش صدای فلرینک ( سوزاندن گاز )  :

برای کاهش صدای فلر از هیچ تجهیز مکانیکی استفاده نمیشود به همین دلیل فلرهای مجتمع در دورترین قسمتها از مجتمع قرار گرفته اند تا سرو صدای ناشی از سوزاندن به واحدهای کاری نرسد . از جمله دستگاههای دیگر که صدا تولید می کند فن های دستگاهها می باشد مثل فن های  Cooling tower که اپراتورهای این دستگاه از گوشی های ایرماف وایر پلاک که ماکزیمم db 29  صدا را کاهش می دهند استفاده می کنند .استفاده از مافلرها و دیوارهای جاذب صوت به منظور کنترل آلودگی  ، نصب سایلنسر جهت کنترل آلودگی صدا در روی خروجی برخی نقاط فرایندی

جهت سنجش صدا در قسمتهای مختلف کارخانه از دستگاه level meter sound استفاده می شود .

آلودگي خاك با منابع نفتي:

به علت اينكه نفت و مشتقات آن به مقدار زياد حمل و نقل مي شوند لذا امكان آلودگي آب و خاك نيز از آن طريق زياد است. اين آلودگي ممكن است تصادفي بوده و يا عمداً فضولات پالايشگاهها ي نفت به خاك افزوده شده و يا بر روي آن تخليه شود. آلودگي خاك با مواد نفتي اهميت بسزايي داشته و به مقدار كم مي تواند طعم و بوي آب مشروب را نامناسب سازد. تجزيه مواد نفتي كه بر سطح خاك رها شده است به خوبي امكان پذير است به ويژه اگر شرايط محيط را براي اين دگرگوني آماده سازيم. تجزيه تركيبات هيدروكربن در شرايط هوازي بسيار سريع تر از محيط بي هوازي صورت ميگيرد.

بدين منظور بايستي با عمليات شخم و . . . تهويه خاك را بهبود بخشيده، اكسيژن مورد نياز ميكرو ارگانيسم ها را در اختيار آنها قرار دهيم. به نظر مي رسد با آنكه فعاليت اين موجودات با افزايش درجه حرارت ازدياد مي يابد ليكن تعداد آنها مستقل از درجه حرارت خاك است گاهي نيز براي تسريع واكنش هاي تجزيه مقاديري از ميكروب هاي مورد نياز به خاك افزوده مي شود كه براي اين كار بهتر است از خاك هاي آلوده به مواد نفتي نقاط آلوده ديگر استفاده شود.

علاوه بر درجه حرارت خاك و اكسيژن كه در سرعت واكنش مؤثر است چگونگي حاصل خيزي خاك نيز در ايجاد محيط مناسب براي ميكرو ارگانيسم ها اهميت دارد و افزودن كودهاي شيميايي ازته و فسفر، كميت و تجزيه ميكروبي را بهبود مي بخشد. اگر در نقطه اي، مقداري مواد ن فتي بر روي خاك ريزش كرده باشد لازم است از پخش و گسترش آن جلوگيري ننموده و اجازه دهيم تا آنجا كه امكان پذير است سطح بيشتري را آلوده كند زيرا در صورت نفوذ خاك و آلوده ساختن اعماق، امكان بهسازي و رفع آلودگي ها از خاك دشوارتر گشته و كمبود اكسيژن در اعماق خاك، فعاليت ميكروارگانيسم ها را محدود مي سازد.

دستگاه از بین برنده بوهای نامطبوع ساخته شد.

سولفید هیدروژن از جمله آلاینده های سمی هوا با بوی مخصوص است كه  مقدار قابل ملاحظه ای از این گاز در ارتباط با فعالیت های صنعتی از قبیل پالایشگاهای نفت، شبکه های جمع آوری و تصفیه خانه های فاضلاب، صنایع کاغذ سازی و غیره تولید می شود.

در سیستم دستگاه ساخته شده از صافی زیستی استفاده شده است. صافی زیستی یک فناوری سازگار جهت کنترل آلودگی هوا با هزینه پایین و بازدهی بالا است که کاربرد آن به دلیل راهبری ساده و عدم ایجاد مواد زائد دفعی در سال های اخیر، توسعه  قابل توجهی پیدا کرده است. اجزای سیستم تصفیه بوهای نامطبوع عبارتند از: بدنه فیلتر، مواد پرکننده (مدیا)، الکتروموتور مکنده – دمنده، پمپ آب جبرانی  و پمپ آب در چرخش.

برای نصب این دستگاه به فضای ۲ تا ۱۰ مترمکعبی نیاز است، و نصب و راه اندازی این سیستم نیاز به لوله کشی، مخزن آب، پمپ های مختلف برای جابجایی سیال و.... دارد و با یک فرآیند بیولوژیکی در این سیستم بوی نامطبوع در فضا از بین می رود. این دستگاه را طوری طراحی شده که بوهایی همچون بنزین، گازوئیل و .... را از فضای محیط حذف کند.

  آلودگي بوهاي نامطبوع Odor Pollution

يكي از آلودگيهاي محيط زيست كه بيشتر منشأ صنعتي دارد آلودگي مربوط به بوهاي نامطبوع است. آلودگي بوهاي نامطبوع مسأله مهمي است و به ميزان زيادي در اثر وجود عناصر خاص مانند گوگرد در تركيبات مختلف حاصل مي شود. توانايي انسان براي تشخيص بوهاي نامطبوع بسيار زياد است. بيشتر تركيبات بدبو، سمي و خطرناك هستند به همين دليل محافظت در برابر اين نوع مواد امري ضروري است. بوهاي نامطبوع به عنوان نوعي از آلودگي محسوب شده و جلوگيري از پخش گازهاي مضر با بويي آزار دهنده در فضاي محيط زيست، گازهاي خروجي از كارخانجات يا بخش هاي صنعتي بسيار مطرح مي باشد. در برخي از كشورها مانند ژاپن قانون كنترل بوهاي نامطبوع از ديرباز وضع شده و از آن تاريخ به بعد مشكلات ناشي از آلودگي بوهاي آزاردهنده، تعديل يافته است. این قوانین بر اساس سيستم اندازه گيري مواد با در نظر گرفتن غلظت آنها در هواي جمع آوري شده به مدت 5 دقيقه در ارتفاع 1,5 متر و در مكان هاي مشخص پايه ريزي شده است. در حال حاضر دوازده نوع از مواد مولد بوهاي نامطبوع تعيين شده است كه عبارتند از : آمونياك، متيل مركاپ تان، سولفيد هيدروژن، سولفيد متيل، دي سول فيد متيل، تري متيل آمين، استالدئي د، استايرن، اسيد پروپيونيك، اسيد نرمال بوتيريك، اسيد نرمال والريك و اسيد ايزو والريك.

وسایل کنترل آلودگی هوا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات اهمیت کنترل آلودگی هوا-تجهیزات آزمایشگاه آلودگی هوا-الودگی هوا چیست-عوامل آلودگی هوا-آلودگی هوا و کنترل آن-روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-دانلود کتاب روش های مهندسی کنترل آلودگی هوا-روش های کنترل آلودگی هوا پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله وسایل کنترل آلودگی هوا را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از وسایل کنترل آلودگی هوا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟